سلطان شهر

سلطان شهر
 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سلطان شهر و آدرس soltanshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جلسه کارگروه اداری بخش کربال با ایجاد نمایندگی ادارات دولتی، مردم برای انجام امور اداری خود به شهرستان خرامه سفر نمی کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی، طی جلسه ای دکتر داریوش اسماعیلی، بخشدار کربال، شهردار سلطان شهر و اعضای شورای بخش کربال، مسائل و مشکلات مربوط به استقرار ادارات یا نمایندگی این ادارات را در بخش کربال مورد بحث و بررسی قرار دادند. دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار داشت: یکی از خواسته‌های به حق مردم بخش کربال استقرار امکانات و شعبه ای از ادارات دولتی درسلطان شهر می باشد و بنده این خواسته را از بخشدار کربال داشته ام که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بندد تا مردم مجبور نباشند برای انجام امور روزمره خود به شهر خرامه مراجعه نمایند. ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس گفت: قطعا برای استقرار هر اداره در سلطان شهر نیاز به یک مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز آن اداره می باشد که در این راستا شهرداری، شورای شهر و دهیاریها باید دست به دست هم دهند و مشکلات پیش رو را بردارند تازمینه استقرار ادارات در بخش کربال هرچه سریعتر فراهم گردد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 15:12 ] [ زارع ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
اسفند 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: